چگونه با نالیدن از وضع مالی کنونی، فقر را جذب می کنیم؟!

وضع مالی کنونی و نالیدن از آن چگونه فقر را جذب می کند؟!
5/5
فهرست عناوین این مقاله
0
(0)
اکثر ما از شرایط کنونی و وضع مالی الان خود راضی نیستیم و در تعاملات خود با دیگران نیز از این شرایط بد می نالیم و این باعث می شود که پیام فقر را به جهان هستی مخابره کنیم و با این ارتعاشات بد فقر و نداری بیشتری را جذب زندگی امروز خود کنیم و بهتر است برای همیشه نالیدن از فقر را کنار بگذاریم و حالت سپاسگزاری را بیان الحمدالله داشته باشیم.
 
سلام به شما عزیزان، یک خواهشی از شما دارم اینکه بی جهت ننالیم. دوست عزیزی در مسیری همراه من شد و شروع به صحبت نمود. کار ما به یک معامله ای کشیده شد. آن فرد شروع به نالیدن کرد و گفت کارگر هستم ولی بعد از معامله من متوجه شدم که او یک کارشناس است که به عنوان تکنسین ارشد کار میکند. ولی در بیان اول طوری صحبت کرد که حال بسیار بدی را انتقال می داد.
به این دوست عزیز، دیگران و خودم که گاهی اوقات مینالیم به خاطر اینکه میخواهیم تخفیفی بگیریم و پول کمتری را هزینه کنیم میخواهم بگویم، شاید با نالیدنمان 10 هزار تومن یا بیشتر فروشنده به ما تخفیف دهد ولی یک خطای بزرگی انجام داده ایم چرا که نالیدن ما یک ارتعاش و یک کلام است که علاوه بر طرف مقابل، جهان هستی نیز آن را میشنود. اگر نالیدن ما از روی  صدق نباشد تاثیری در طرف مقابل نمیگذارد و ممکن است تخفیف کمتری را نیز بگیریم.
نالیدن ما به تقدیر و سرنوشتمان برخورد کرده و آن را خراب میکند پس خواهشا از وضع مالی کنونی خود ننالیم. خیلی از کاسبها وقتی از آنها درباره وضعیت بازار سوال میشود، میگویند هیچ خبری نیست و بازار کساد است. توصیه میکنم اگر کاسب هستیم و اینکه همه ما  به نوعی کاسب محسوب میشویم، حتی اگر پولی کسب نکردیم هر کسی از وضعیت ما سوال کرد بگوییم خدا را شکر الحمد لله حتی اگر چیزی به دست نیاورده ایم و طوری بیان کنیم که وقتی میگوییم الحمدلله یعنی دیگر نمینالیم.
 این الحمدلله ما، شکرگزاری پیشاپیشی برای نعمتی است که خدا میخواهد وارد زندگی ما کند و یک فرمانی به جهان هستی و جاری کردن روزی در زندگیمان می باشد. زمانی که الحمدلله میگوییم مطمئن باشید حتما مشتریان زیادی به سمت ما می آیند ولی وقتی میگوییم خبری نیست و بازار و وضعیت اقتصادی خیلی خراب است این نالیدن، فرمان بدتری به جهان هستی است. اگر مشاهدات هم نشان دهنده وضع خراب است، نباید بنالیم.
حتی اگر در واقعیت هم  اوضاع خوب نباشد این واقعیت را نباید به صورت پیام نالیدن بیان کنیم و اگر وضع خوبی هم نداریم بگوییم وضعمان خوب است چون خدای مهربان و ثروت الهی پشتوانه همیشگی ما هستند. وقتی به ثروت الهی نگاه میکنیم نباید بنالیم زیرا وقتی مینالیم یعنی ما چیزی نداریم و فقر را میبینیم و باعث میشود فقر بیشتری را جذب نماییم. از این پس تصمیم بگیریم به جای نالیدن شکرگزاری کنیم در این صورت هر کسی ما را میبیند با خود میگوید این نماینده شکرگزاری خداوند است. در صورت ننالیدن حتما نعمت و فراوانی در زندگی ما جاری خواهد شد. خیلی دوستتان دارم شاد و پرانرژی باشید، خدانگهدار.            
مشاهده ویدئو های بیشتر

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

3 دیدگاه در “چگونه با نالیدن از وضع مالی کنونی، فقر را جذب می کنیم؟!

  1. فاطمه گفت:

    ممنون حر فهاتون واقعاً آرام بخشه انشاالله زنده وپاینده باشید

  2. saharsalahshoor گفت:

    سلام استادخسته نباشید، انشاالله خداوند به شما وتمام عزیزانی که همکاری میکنندباشماسلامتی دلخوش عاقبت بخیری وبرکت درکسب وکارتان بدهد من اتفاقی با

    1. saharsalahshoor گفت:

      سلام استاد خداراهزارمرتبه شکرمیکنم خیلی اتفاقی باکانال شمااشناشدم، من همسرم ورشکست شده وقتتون نمیگیرم، چون پشتیبان عزیزم خانم جواهری که انشاالله خداخیرشان بدهد تمام داستان زندگی من رامیدانند ازشماممنونم یاس ونامیدی روازمن دورکرد اپیلکشن ونصب کردم فقط ازخداسپاسگزارم باشما وکانال شما اشنا شدم، اوضاع مالیم افتضاحه ولی الان خوندم که نباید بانالیدن سرنوشت مون خراب کنیم پس حرفم راپس میگیرم ومینویسم خداروشکرالحمدالله اوضاع خوبه استادعزیز بی نهایت ازشماوخانم جواهری ممنون خدایا سپاسگزارم، سحرسلحشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دانلود رایگان کتاب «در محدوده صفر»

نویسنده: دکتر جو ویتالی با مقدمه محمد افلاکی
دریافت کتاب
close-link
دوره های ما دارای گارانتی برگشت پول مادام العمر در صورت عدم رضایت است و زمان گارانتی هم پس از  9 ماه از خرید دوره فعال شده و شرط استفاده از گارانتی این است که در درجه اول تمام تکنیک ها را کاملا آموخته باشید و سپس آنها را در زندگی بکار گرفته باشید و اگر نتیجه ای حاصل نشد پس از راستی آزمایی شروط گارانتی مبلغ 2 برابر پولی که پرداخت کرده اید را به شما باز خواهیم گرداند زیرا ما به دوره خودمان ایمان داریم و باور داریم که نتیجه آن قطعی است و ضمن اینکه به برکت پول و رضایت مشتری هم به شدت معتقدیم💯
close-link
×

برای ارتباط فوری با پشتیبان‌های سایت کلیک کنید

پشتیبانی ایتا پشتیبانی تلگرام

پاسخگویی تلفنی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

تماس تلفنی 02128429999
پاسخگویی آنلاین