موفقیت و هفت تکنیک ساده رسیدن به آن

موفقیت و هفت تکنیک ساده رسیدن به آن
5/5
فهرست عناوین این مقاله
2.8
(29)
جهان هستی به ارتعاشات ما پاسخ میدهد و ما باید برای لطافت ارتعاشات خود کاری انجام دهیم تا سلامتی و ثروت و شادی در زندگی ما متجلی شود. در این ویدئو به هفت تکنیک عالی برای رسیدن به موفقیت می پردازم و مجددا با یادآوری نحوه استفاده و شرحی دیگر بر این تکنیک ها خواهم پرداخت. شما می توانید با انجام این تکنیک های ساده به سرعت نتایج عالی را در زندگی خود متجلی کنید و باید انجام دهید تا باورتان بیشتر شود.
 
در این ویدیو 7 تکنیک از آموزش‌هایی که در کانال تلگرامی اسرار کوانتومی اشرف مخلوقات گذاشته‌ام با شما مرور خواهم کرد، شاید لازم باشد این تمرین‌ها گاهی مرور شوند، سعی کنید این هفت تمرین را روزانه انجام بدهید، هفت تمرینی که فوق‌العاده هستند و می‌تواند کمک بسیاری برای رسیدن به موفقیت و خواسته‌هایمان بکند.
وضو گرفتن به شدت سطح انرژی ما را بالا می‌برد، ارتعاشات ما را به جهان هستی تلطیف می‌کند و یک انرژی سالم و پر از عشق را به کائنات ارسال می‌کند. اگر هدف و رویایی دارید، اگر تجسم خلاق می‌کنید، اگر قصد رسیدن به موفقیت و خواسته‌ای را دارید، یکی از بهترین زمان‌های بکارگیری قانون جذب زمانی است که ما با وضو هستیم، وضو بگیرید و مراقبه کنید، به خواسته‌هایتان فکر کنید یا هر کار دیگری که فکر می‌کنید درست است را انجام بدهید.
اعتقاد من این است که قلب ما منشا دریافت و ارسال ارتعاشات
  • با جهان هستی است و وقتی وضو می‌گیریم داد و ستد ما با
  • جهان هستی بیشتر و قدرتمندتر می‌شود و ارتعاشات عالی‌تر
  • و سیگنال قوی‌تر به جهان هستی ارسال می‌کنیم. پس وضو بگیریم
  • و به اهدافمان فکر کنیم چون وضو گرفتن سطح چاکراهای ما به خصوص
  • چاکراهای پایینی را بزرگ می‌کند، بر خلاف تصورها بعضی از دوستان
  • وضو گرفتن فقط یک کار مذهبی نیست، وضو گرفتن یک تمرین انرژیکی است
  • و بحث من، بحث مذهبی نیست، بلکه از وضو گرفتن برای ارسال
  • ارتعاشات عالی به جهان هستی کمک می‌گیریم.
نمی‌گویم دائم الوضو باشیم ولی هر موقع فرصت کردید،
  • هر موقع حال خوبی ندارید وضو بگیرید، کمی بعد خودتان متوجه خواهید شد
  • که حالتان تغییر کرده است و اکنون با حال خوب نوبت به ارسال ارتعاشات عالی
  • به جهان هستی است و جهان هستی هم بهترین‌ها را در اختیار ما قرار خواهد داد.
  • پس با وضو گرفتن حال خوب و نهایتاً اتفاقات خوبی را برای خودمان رقم خواهیم زد.
  • 2- دوش ثروت:
قبل اشاره کردم که وقتی استحمام می‌کنیم، این را به عنوان یک فرصت
  • برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیریم و هنگام شستشوی بدنمان
  • در رویاهایمان غرق بشویم. یکی از بهترین فرصت‌های پاکسازی ما، پاکسازی زیر دوش است،
  • افکار منفی را به آب بسپاریم و دقیقاً وقتی افکار زائد کنار می‌رود
  • همان موقع یکی از بهترین فرصت‌ها برای بکارگیری قانون جذب است.
زیر دوش دقیقاً حس خوب را در خودتان ایجاد کنید.
  • چون آب حامل انرژی و یک پیام رسان عالی است و کمک می‌کند
  • ارتعاش عالی‌تری را به جهان هستی ارسال کنیم. آب به عنوان یک ترانزیستور،
  • یک آمپلی‌فایر و یک افزاینده بسیار قوی عمل می‌کند و به همین
  • خاطر من از کنار این رودخانه کوچک با شما سخن می‌گویم چون مطمئنم
  • وقتی که کنار آب هستم، پیام من با ارتعاش چند برابر به دست شما می‌رسد
  • و وقتی شما هم به آب نگاه می‌کنید ارتعاش‌تان چند برابر می‌شود.
  • اگر از این موقعیت‌های طبیعی نمی‌توانید استفاده کنید، استحمام که می‌کنید،
  • از این فرصت برای رسیدن به موفقیت و پاکسازی افکار و تلطیف احساسات خود استفاده کنیم و تجسم خلاق و استفاده از قانون جذب را در دقیقاً در آن هنگام انجام بدهیم و در انتهای استحمام هم به یک سطل پر از آب برنامه بدهیم.
چون آب شعور دارد و برنامه پذیراست و هر آنچه جمله مثبت، هر آنچه هدف و خواسته را‌ دارید به آب بگویید و آن را روی سر خود بریزید تا ما هم برنامه ریزی کوانتومی بشویم. اگر ساده باشیم و این قوانین را به سادگی قبول کنیم باور کنید رسیدن به موفقیت شدنی است. کاربر عزیزی که خودش در مرتبه استادی و مدرس حوزه‌های مختلف است چند روز پیش با من تماس گرفته بود و می‌گفت باورم نمی‌شود همین تکنیک ساده سطل آب و دوش ثروت این قدر سریع جواب بدهد در عرض کمتر از 24 ساعت اتفاقات عجیبی برای من افتاد. کسی این جمله را می‌گوید که خودش با تمام این مباحث آشناست، تمرین‌های من شاید کمی خنده‌دار به نظر برسند ولی فوق العاده جواب می‌دهند، فقط کافی است امتحان کنید.
پس سعی کنید از دوش گرفتن هم برای رسیدن به موفقیت و ارسال ارتعاش عالی استفاده کنید و انرژی‌های منفی خودتان را به آب بسپارید و زیر دوش به خواسته‌های ‌خودتان فکر کنید و شکم‌مان هم برای رسیدن به اهدافمان صابون بزنیم، چرا که نه! خداوند هر آنچه را که ما بخواهیم به ما عطا خواهد کرد.
3- آب خوردن:
ما روزانه 6 لیوان یا 8 لیوان آب می‌نوشیم، قبل از این که لیوان آب را بخورید به آن برنامه بدهید، جملات مثبتی مثل دوستت دارم، من سرشار از عشق هستم، من به موفقیت می‌رسم، من ثروتمند هستم و هر آنچه که شما می‌خواهید را به آب بگویید. این آب انرژی ما را دریافت و آن را چند برابر خواهد کرد و با خوردن آن آب، ناخودآگاه ما برنامه‌ریزی کوانتومی خواهد شد.
متاسفانه ناخودآگاه ما به واسطه تربیت، جامعه هر عامل دیگری
  • بد برنامه‌ریزی شده است و پر از نمی‌توانیم‌ها و نمی‌شود‌ها هستیم.
  • برای این که ناخود‌آگاه خود را اصلاح کنیم باید از این آب خوردن ساده کمک بگیریم.
  • ما هر روز مایعات مختلف به خصوص آب می‌نوشیم پس چرا از این فرصت
  • استفاده نمی‌کنیم، چرا به آب انرژی نمی‌دهیم. پس سعی کنیم از این به بعد به آبی که می‌خوریم انرژی بدهیم و بنوشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.
4- بخندیم:
خواهشاً اخم نکنید، چون وقتی اخم می‌کنیم در حال ارتعاش بد به جهان هستی هستیم. بخندیم، بگذار هر کسی ما را می‌بیند بگوید که ما نماینده یک انسان الهی هستیم. یک مومن همیشه شاد است پس بگذار شادی را از چهره ما ببینند و حتی اگر از درون ناراحت هستیم ولی ظاهری شاد و بشاشی داشته باشیم. حضرت علی (ع) می‌فرماید: الْمُؤْمِنُ بِشْرُهُ فِي وَجْهِهِ وَ حُزْنُهُ فِي قَلْبِهِ، شادى مؤمن در چهره‏اش، و اندوهش در دل اوست.
آیینه‌ای برداریم و وضعیت صورتمان را در آن ببینیم اگر اخم کرده‌ایم
  • بدانیم که فراوانی، ثروت و موفقیت در کار نیست. با اخم کردن هیچگاه
  • به خواسته‌هایمان نمی‌رسیم. اما وقتی لبخند می‌زنید و شادی را به جهان هستی
  • ارسال می‌کنید بازتاب این شادی و حس خوب به شما باز خواهد گشت.
  • یکی از ملاک‌های جهان هستی برای عطا کردن، صورت ماست. بیاییم صورت شادابی
  • داشته باشیم، بیاییم به لطف و فضل خداوند شادی کنیم.
5- به خودمان عشق بورزیم:
شب‌ها قبل از خواب از بدنمان تشکر کنیم، من خودم را دوست دارم، من قلبم را دوست دارم، من به تک تک اعضای بدنم عشق می‌ورزم. از سرمان شروع به تشکر کردن کنیم. خیلی از دوستانی که کلینیک پوست و زیبایی دارند می‌گویند ما این تمرین را انجام دادیم باور کردنی نیست. کسانی که شغل و حرفه‌شان پوست و زیبایی است این حرف را می‌زنند. پس بیاییم پوست‌مان را نوازش کنیم و از آن بابت زیبایی که به ما می‌دهد تشکر کنیم.
حتماً می‌گویید اینا چیه میگی، فقط یک لحظه ذهن منطقی خود را کنار بگذارید و انجامش بدهید و آن وقت می‌بینید که پوستتان هر روز شاداب‌تر می‌شود، بدن ما دارای شعور است، کل هستی دارای شعور است. وقتی به خودمان عشق بورزیم و از اعضای بدنمان تشکر کنیم، سلامتی به ما باز می‌گردد.
ما باید خودمان را دوست داشته باشیم و از بدنمان تشکر کنیم با این کار خستگی بدن ما از وجودمان خارج می‌شود، تشکر کردن به نوعی تخلیه بار منفی از بدنمان است، تشکر کردن ارتعاشات ما را به جهان هستی عالی می‌کند. اگر عضوی از بدنتان درد می‌کند بدان همان نقطه از بدن نیاز به محبت بیشتری دارد.
6- مراقبه مخصوص راز 4 فصل:
پیشنهاد می‌کنم توضیحات بیشتر در مورد این مراقبه را از ادامه مطلب دنبال کنید.
ادامه مطلب
7- دیدن گلچین فیلم راز:
یکی دیگر از بهترین تمرین‌ها برای رسیدن به موفقیت دیدن گلچین 28 دقیقه‌ای فیلم راز است. بهترین قسمت‌های این فیلم گلچین شده است و پیشنهاد می‌کنم به عنوان یکی از تمرین‌های قوی انجام بدهید حتی اگر فکر می‌کنید تکراری است. سعی کنید 40 روز این فیلم را ببینید. باورتان نمی‌شود کاربرانی که این تمرین 40 روزه را انجام داده‌اند نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند. حتماً گلچین 28 دقیقه‌ای فیلم راز را از لینک زیر تماشا کنید.
گلچین 28 دقیقه‌ای فیلم راز
دوست عزیزم آقای جعفری که از این تمرین نتایج بسیاری عالی گرفته است و فروشش در بازار تهران به چندین برابر رسیده است خیلی جالب توضیح می‌داد که شما به زیبایی 28 دقیقه از این فیلم را گلچین کرده‌اید ولی کلیپ مکمل شما در مورد این فیلم با عنوان “دیدن فیلم راز چه چیزی به من میده و آیا دیدنش برام خوبه؟” را هم حتماً باید ببینم وگرنه مثل ساندویچ بدون نوشابه است.
پیشنهاد می‌کنم هم گلچین فیلم راز و هم ویدیو مکمل آن را ببینید.
این خلاصه‌ای از آموزش‌هایی بود که خیلی روی کاربرانم تاثیر گذاشته است و خواستم‌ آن‌ها در این ویدیو به صورت 7 تمرین، 7 گامی که می‌تواند در 40 روزه آینده اتفاقات عجیبی را برای شما خلق کند، در اختیار شما قرار بدهم. سعی کنید این 7 تمرین را در 40 روز انجام بدهید و اگر بعد از 40 روز جوابی نگرفتید و حالتان خوب نشد و اتفاقات عالی برای شما نیفتاد، آن را رها کنید. من ایمان دارم بعد از یک دوره 40 روزه اتفاقات بسیار عالی برای شما رخ خواهد داد.

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 29

26 دیدگاه در “موفقیت و هفت تکنیک ساده رسیدن به آن

  1. Roxi_xzr گفت:

    سلام خسته نباشید خیلی خیلی ممنونم دوباره نور امید تو دلم روشن شد خیلی ممنونم هنوز نتیجه نگرفتم ولی میدونم که به زودی نتیجه ی دلخواه رو میگیرم

  2. m.haji گفت:

    با سلام و تشکر از شما استاد افلاکی
    ممنون که مطالب آموزشی رایگان در اختیار ما قرار می دهید.
    سلامت و پاینده باشید.

  3. Maman gol گفت:

    سلام خیلی ممنون فایلهارو تبدیل به متن نوشتاری کردید . سپاسگزارم

  4. مینا گفت:

    سلام.
    مثلن من ک امسال کنکور دارم چ جوری انرژی مثبت ب خودم بدم؟
    چ جوری روی افکارم کار کنم ک میتونم ازمونام رو خیلی خوب بدم؟
    خاهشن بهم کمک کنید

  5. بنده حقیر پروردگار گفت:

    باعرض سلام ادب واحترام،بسیار مفید وخوووب ،واقعا عالیه وممنون، موفق وپیروز باشید درپناه حق،یاعلی

  6. nazila77 گفت:

    سلام من امشب با این برنامه اشنا شدم ولی قطعا در موفقیت چراغ راهم میباشد ممنونم از استاد افلاکی و برای همه کاربران محترم دل گرم و پر امید ارزومندم

  7. زیبا گفت:

    سلام .من یه دوست بیمار دارم که سه سال پیش سکته کرده و دچار فراموشی و بی اختیاری ادار شد.آیا به این روش میتوانم به او کمک کنم .

  8. Najme گفت:

    سلام خیلی ممنون استاد افلاکی .من نتیجه های خیییلی زیادی از راز وتکنیک تجسم و… گرفتم امیدوارم همه دوستان عزیزباتوکل به خدای مهربون خیلی زود به نتیجه های مثبت و عالی و حس خوب برسن…

  9. لاله جمشیدی گفت:

    عالیه عالی
    درود برشما

  10. نرگس د گفت:

    سلام بامشکلات زیادی که دارم امیدارم بتوانم با انجام این تکنیکها ازافسردگی وفقروغم واندوه نجات پیدا کنم

    1. حمید گفت:

      نرگس خانم عزیز من هم مثل
      شما امید دارم که همه چیز
      درست می‌شود وبه آرامش و
      ثروت میرسیم

  11. حمیذ گفت:

    عالیه ولی من نمی دونم چطوری انجامش بدم

  12. خواجویی گفت:

    سلام اقای افلاکی من اتفاقی با سایت شما اشنا شدم خیلی گرفتاری دارم شوهرم چند ماه بیکاره . مستاجرم . چند سال ازدواح کردم فرزند ندارم . شوهرم خیلی بداخلاقه . باور کن دیگه اززندگی خسته شدم پول ندارم حتی اینترنت بخرم تا فایلهارا گوش کنم . خواهش میکنم برای من دعا کنید . ممنون

  13. هاوین گفت:

    سلام من با اولین بار نگاه کردن به ویدیو حال بهتری دارم شاید این راه رو خدا در برابر من قرار داده آخه من حالم خبلی خرابه

  14. پریسا گفت:

    سلام وعرض ادب به استاد گرامی آقای افلاکی من به تازگی باسایت شما آشناشدم وهرروز ویدیو های شما رونگاه میکنم وواقعا انرژی میگیرم من با قانون جذب آشنا بودم اما بادیدن ویدیو شما وهم چنین فیلم رازبیشتر وبهتر با این قانون آشنا شدم .همسر من بیماریه اعتیاد داره امیدوارم بتونم باراهکارای شما به ایشون کمک کنم اعتیادشو ترک کنه.من فعلا قدرت خرید دورهای شما رو ندارم.باسپاس وقدرانی ازاستا دافلاکی عزیز

  15. پروین گفت:

    بله

  16. آلبینا گفت:

    واقعا ممنونم ازتون من از زندگیم خیلی وقته ناامیدم احساس تهی بودن دارم ولی وقتی این حرفارو گوش دادم ی روزنه ی امید تو قلبم باز شد میخوام تمرین کنم و میدونم خواستن توانستن است

  17. لیلاعلیپور گفت:

    عالیه ولی چون نمیتونم فایلهاتون رو تهیه کنم وچوه دوست دارم تو مراقبه شرکت کنم هر شب ساعت ۱۱ فقط سوره قدر رو میخونم

  18. احمد درخشان گفت:

    خداوند در قران میفرماید رزقتان را در اسمانها بطلبید.وفی سما رزقکم وماتدعون.وروزی شما که وعده داده میشود در اسمان است

  19. ناشناس گفت:

    سلام استادتکنیک راز را چگونه انجام دهیم

  20. فیروزه پاشایی گفت:

    سلام آقای محمد افلاکی گل من اول بخدا بعد به گفته های شما ایمان واعتقاد کامل دارم و به آرزوهایم تا بحال رسیدم

  21. حسن گفت:

    سلام گلچین فیلم راز و بخوام چجوری باید اقدام کنم!!؟؟

    1. محمد افلاکی گفت:

      سلام دوست گرامی

      در قسمت آموزش های رایگان همین سایت میتونید به اونها دسترسی پیدا کنید، از طریق آیکون جستجو راحت تر میتونید به این ویدیوها دسترسی پیدا کنید

  22. زهرا پارسا گفت:

    سلام، امیددارم که فرمایشهاتون توزندگیم مثمر ثمر واقع بشن، مطمئنم جواب میگیرم
    آرزوی سلامتی وتندرستی برای شما وهمه همکاران بزرگوارتان

  23. ناشناس گفت:

    سلام استاد افلاکی ممنون از زحماتتان واقعا ویدئو هایتان را می‌بینم حس خوبی وآرامش به من می دهد ممنون از زحماتتون

  24. صفریان گفت:

    باسلام و احترام
    سپاسگزارم آقای افلاکی
    شماساده ترین رازهای زندگی که ماازآن غافل شدیم رابیان کردید، صمیمانه خیروبرکت برای شما آرزومندم. درودفراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دانلود رایگان کتاب «در محدوده صفر»

نویسنده: دکتر جو ویتالی با مقدمه محمد افلاکی
دریافت کتاب
close-link
دوره های ما دارای گارانتی برگشت پول مادام العمر در صورت عدم رضایت است و زمان گارانتی هم پس از  9 ماه از خرید دوره فعال شده و شرط استفاده از گارانتی این است که در درجه اول تمام تکنیک ها را کاملا آموخته باشید و سپس آنها را در زندگی بکار گرفته باشید و اگر نتیجه ای حاصل نشد پس از راستی آزمایی شروط گارانتی مبلغ 2 برابر پولی که پرداخت کرده اید را به شما باز خواهیم گرداند زیرا ما به دوره خودمان ایمان داریم و باور داریم که نتیجه آن قطعی است و ضمن اینکه به برکت پول و رضایت مشتری هم به شدت معتقدیم💯
close-link
×

برای ارتباط فوری با پشتیبان‌های سایت کلیک کنید

پشتیبانی ایتا پشتیبانی تلگرام

پاسخگویی تلفنی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

تماس تلفنی 02128429999
پاسخگویی آنلاین