دریافت نعمت های بیشتر نیازمند ریزشی در خود است.

دریافت نعمت های بیشتر
5/5
فهرست عناوین این مقاله
برای دریافت افکار تازه و بکر باید مانند پاییز افکار کهنه و قدیمی خود را دور بریزیم و برگ ریزانی در وجود خود به پا کنیم تا بتوانیم هر چه زودتر بهاری زیبا را در وجود خود درک کنیم و اگر هنوز به خیلی از افکار و خاطرات بد گذشته مان چسبیده ایم درواقع داریم ارتعاش نادرست قدیمی را به هستی ارسال می کنیم و نتیجه های قبلی را در زندگی خود تکرار می کنیم. بیاییم از طبیعت الهام بگیریم و زودتر پاییزی و بهاری شویم.

 

بیاییم مثل پاییز برگ ریزانی در خودمان ایجاد کنیم. مثل این درخت برگ های طلایی را بریزیم.
چه چیزهای را در وجودمان دور بریزیم؟ افکار منفی و
احساساتی که در شاخ و برگ وجود ما هست. اگر می خواهیم بهار
را دوباره ببینیم، اگر می خواهیم رشد و سرسبزی را دوباره تجربه کنیم ، اگر می خواهیم
ارتعاشات جدید به جهان هستی ارسال کنیم و به آرزوها و اهداف مان برسیم باید دست از افکار منفی و قدیمی برداریم.

دریافت نعمت های بیشتر:

 باید دست از باورهای کهنه برداریم باید پاییزی بشویم باید بهاری بشویم باید 4 فصل را در خودمان تجربه کنیم. بهار ، تابستان، پاییز و زمستان پیام و ریتم طبیعت است و ما هم باید از آن تبعیت کنیم. باید تمام افکار منفی و خاطرات بدی که مثلاً کسی مرا رنجانده است را دور بریزیم. اگر افکار منفی و کهنه را دور نریزیم و پاییزی نشویم بهار را تجربه نخواهیم کرد و شاخ و برگ جدید نخواهیم داد.

دریافت نعمت های بیشتر:

این برگ های خشک را در وجود خودمان نگه داشته ایم و حتماً دیده اید که در بعضی درختان که سبز شده اند یک میوه خشک شده ای از پاییز سال گذشته بر شاخه درخت باقی مانده است و صحنه جالبی را ایجاد نکرده است. میوه ای که مربوط به سال گذشته است خشک شده است و روی شاخه باقی مانده است. خود ما هم همین گونه هستیم افکار منفی و خاطرات گذشته را نگه داشته ایم. کینه و رنجش های گذشته را در ذهن مان نگه داشته ایم و این را به عنوان میوه خشکیده زندگی خودمان نگه داشته ایم و یک شاخه وجودمان را سنگین کرده ایم و آن وقت دوست داریم میوه تازه بدهیم و مسیر موفقیت و جذب ثروت را طی کنیم. وقتی این برگ و میوه های کهنه و قدیمی بر شاخه های وجود ما قرار دارد فرصتی برای رویش مجدد و میوه تازه فراهم نمی شود.

دریافت نعمت های بیشتر:

پس بیاییم پاییزی بشویم بیاییم تمام افکار منفی و احساسات بد از تمام کسانی که ما را رنجانده اند دور بریزیم. این برگهای طلایی در این پاییز پیام خوبی به ما می دهند و آن این است که باید چیزهایی که دیگر به دردمان نمی خورد را دور بریزیم. بیاییم برگ ریزانی در خودمان ایجاد کنیم. ما می خواهیم نو بشویم و از نو شروع کنیم. ما می خواهیم ارتعاشات عالی را به جهان هستی ارسال کنیم. ما نباید یک میوه خشکیده مربوط به سال گذشته را در سبد میوه زندگی خودمان نگه داریم. ما می خواهیم نو شدن را دوباره امتحان کنیم. ما می خواهیم شکوفه و برگ جدید بدهیم و بهاری تازه ای را تجربه کنیم و میوه رسیده تازه ای بدهیم.
اگر تا الان در طعم زندگی آن طوری که شما می خواسته اید نبوده است ، ایرادی ندارد باید خیلی از افکار و برنامه ها و خاطرات بد را دور بریزیم چون به دردمان نمی خورند. تنها کاری که باید انجام بدهیم این است که این ها را دور بریزیم. بیاییم از طبیعت پیام نو شدن را دریافت کنیم. پیام بهار، تابستان، پاییز و زمستان را درک کنیم. آیا می خواهید میوه و ثمره های بیشتری در زندگی خودمان تجربه کنیم و مسیر رسیدن به موفقیت، شادی، آرامش و ثروت را طی کنیم. پس بیاییم این ریتم طبیعت را در خودمان اجرا کنیم.

دریافت نعمت های بیشتر:

با خود جلسه ای بگذاریم و ببینیم که الان چه برگهای قدیمی به شاخه وجود ما چسبیده است. آیا حاضرید تمام آن ها را دور بریزید اگر حاضر هستید شما شکوفه های تازه می دهید و بهاری جدید را تجربه خواهید کرد. شما می توانید به ثمره و موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید. ولی گاهی اوقات ما به همان شکوفه های قدیمی مربوط به چند سال پیش به میوه های گذشته که بر شاخه های وجودمان قرار دارد اکتفا می کنیم.

دریافت نعمت های بیشتر:

بیاییم برگ های خشکیده و قدیمی را رها کنیم. رهایی پیام این ویدیو و پیام این پاییز است. ما باید خیلی چیزها را رها کنیم تا بتوانیم ثمره و موفقیت های جدید را تجربه کنیم. باید همه چیزهایی که به عنوان گذشته ما زرد و طلایی و پوسیده می شوند دور بریزیم چون دیگر ارتعاش خوبی را به جهان هستی ارسال نمی کنند و نمی گذارند ما داشتن ثمره و میوه عالی را تجربه کنیم. بیاییم برگ ریزانی را در وجود خودمان ایجاد کنیم. افکار منفی ، ارتعاشات بد، خاطرات ناخوشایند گذشته را دور بریزیم و شوری پاییزی در خودمان ایجاد کنیم تا ببینیم چگونه بهاری نو ظهور پیدا خواهد کرد. 

مشاهده ویدئوهای بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دانلود رایگان کتاب «در محدوده صفر»

نویسنده: دکتر جو ویتالی با مقدمه محمد افلاکی
دریافت کتاب
close-link
دوره های ما دارای گارانتی برگشت پول مادام العمر در صورت عدم رضایت است و زمان گارانتی هم پس از  9 ماه از خرید دوره فعال شده و شرط استفاده از گارانتی این است که در درجه اول تمام تکنیک ها را کاملا آموخته باشید و سپس آنها را در زندگی بکار گرفته باشید و اگر نتیجه ای حاصل نشد پس از راستی آزمایی شروط گارانتی مبلغ 2 برابر پولی که پرداخت کرده اید را به شما باز خواهیم گرداند زیرا ما به دوره خودمان ایمان داریم و باور داریم که نتیجه آن قطعی است و ضمن اینکه به برکت پول و رضایت مشتری هم به شدت معتقدیم💯
close-link